Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza firmy Hájek a Boušová, spol. s r.o. «Ovocný Světozor»
Racovscaia, Iulia ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provedení strategické analýzy pro zhodnocení strategické pozice firmy Hájek a Boušová, spol. s.r.o. (Ovocný Světozor) na českém trhu a formulace doporučení pro budoucí vývoj. Na začátku práce autorka vysvětlí pojem strategická analýza. Dále pozornost bude věnována nejznámějším analýzám vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Nejprve půjde o analýzu makrookolí podniku představující takové prostředí, které může firma jen těžko ovlivnit, např. legislativní, ekonomické, společenské či technologické. Pak rozšíříme znalosti o odvětví, ve kterém firma funguje, pomoci analýzy mikrookolí. Posledním analyzovaným prostředím bude vnitřní prostředí podniku, které představuje analýza vnitřních zdrojů firmy: klasifikace zdrojů, VRIO analýza, finanční analýza, portfolio analýza. Na základě těchto analýz by mělo být možné sestavit množiny silných a slabých stránek organizace a její potenciální příležitosti a ohrožení. Přínosem dané bakalářské práce bude zhodnocení faktorů, ovlivňujících rozvoj firmy Ovocný Světozor, zjištění její silných a slabých stránek.
Strategická analýza firmy Karlovarské minerální vody, a. s.
Ly, Tuong Vy ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Obergruber, Petr (oponent)
Obsahem bakalářské práce je strategická analýza firmy Karlovarské minerální vody, a.s. za období 2009-2014. Cílem práce je provést strategickou analýzu vybrané společnosti. Na základě strategické analýzy zhodnotit současnou pozici firmy na trhu výroby nápojů. Součástí práce je detailní strategická analýza a analýza vnitřních zdrojů. Ve strategické analýze byla použita analýza makroekonomická, mikroekonomická a SWOT analýza. Pro analýzu vnitřních zdrojů bylo použito několika nástrojů k hodnocení výkonnosti firmy. Mezi ně patří horizontální, vertikální analýza a poměrové ukazatele. V další části byly provedeny bonitní a bankrotní modely, srovnány výsledky v odvětví, ekonomická přidaná hodnota (EVA). Poslední část této práce je optimální návrh podnikové strategie společnosti KMV, a.s.. Závěr práce byl zaměřen na zhodnocení finanční situace podniku a případný návrh určitých opatření pro budoucí vývoj z pohledu vlastníků.
Strategická analýza společnosti AGOS Stavební, a.s. Pelhřimov
Vilímek, Martin ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou obchodní společnosti AGOS Stavební a.s. Pelhřimov, jež působí ve stavebním odvětví. Cílem práce je zhodnotit situaci vybraného podniku v rámci podnikatelského prostředí, ve kterém se firma nachází. Obsahem práce je aplikace dílčích analýz - PESTLE, mapy konkurenčních skupin, Porterovi analýzy pěti sil, analýzy vnitřních zdrojů a klíčových faktorů úspěchu, SWOT analýzy a posouzení celkové situace podniku.
Strategická analýza podniku
Dvořáková, Vendula ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce je provést externí a interní analýzu společnosti Kores Praha, spol. s r.o., poté zhodnotit její výsledky a navrhnout doporučení pro tvorbu strategie.
Strategická analýza podniku
Knapová, Jitka ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Březina, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce bylo vypracovat strategickou analýzu ve zvolené firmě. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoreticko-metodologické a praktické. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů strategického řízení, strategií, vizí, externí a interní analýzou a SWOT analýzou. Teoretická východiska jsou v praktické části aplikována na zvolenou firmu. Na závěr je uvedeno doporučení.
Strategická analýza podniku
Voborská, Jana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Janů, Ilona (oponent)
Diplomová práce popisuje strategickou analýzu společnosti zabývající se výrobou interiérových a fasádních barev. V práci jsou použity analýzy PEST, 4C, 5F Porterův model, analýza vnitřních zdrojů a schopností a SWOT analýza. Za pomoci SWOT analýzy je vyvozena strategie a doporučení pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti na trhu.
Návrh podnikatelské strategie
Marková, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Hospodka, Jaroslav (oponent)
Základním úkolem bude identifikace klíčových faktorů makrookolí a mikrookolí. Makrookolí bude zahrnovat analýzu politických, ekonomických, sociálních a technologických podmínek, s nimiž se podnik musí vyrovnávat. Mikrookolí se bude zabývat analýzou hybných změnotvorných sil a konkurenceschopností na trhu. Důležitou součástí je dále analýza vnitřních zdrojů a SWOT analýza.
Strategická analýza International School of Business and Management
Vokál, Pavel ; Spálenka, Daniel (vedoucí práce) ; Nový, Ivan (oponent)
Obsahem práce je strategická analýza nově vnikající soukromé manažerské školy při VŠE. Pro hodnocení vnějšího prostředí je použita PEST analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Zvláštní důraz je kladen na zmapování manažerských škol působících v Česku. Pro interní rozbor je použita Analýza podnikových zdrojů.Výstupy z jednotlivých analýz jsou použity k sestavení SWOT analýzy. SWOT analýza slouží jako základ k zformulování strategických doporučení pro ISBM.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.